dimecres, 5 de desembre del 2007

CURS DE CUINA DE LA CHEF COVADONGA

La setmana passada, la meva cunyada Núria em va convidar a un curs de cuina, fet a Valldoreix. El va impartir Covadonga de la Rica, diplomada per l'escola Cordon Bleu de Madrid. Em va agradar moltíssim i vaig apendre molt! Fins i tot hi havien contradicions respecte a altres chefs que he vist per la televisió o de la meva profe/chef Mamen. D'aqui podem dir que... "cada maestrillo, tiene su librillo".












Va fer 6 plats i ens va ensenyar o explicar un parell o tres més. Veieu quines maravelles?
Mica en mica, us aniré posant les receptes. BON APPETIT!

4 comentaris:

ramon ha dit...

hola que tal!
he visto tu blog y me parece interesante. soy el maximo responsable de una red de blogs y quisiera saber si te interesaria colaboras en nuestro blog de cocina
www.elgranchef.net
saludos.
monpol@hotmail.com

Anònim ha dit...

saps si fa cursos normalment o si va ser esporadicament?, son sempre a Valldoreix? i finalmente, a on em podría dirigir per informarme.
gracies, una abraçada,
Montse

Unknown ha dit...

Hola Montse

Hi va anar l'any passat puntualment per aquestes dates i aquest passat dijous 27 de novembre, hi va tornar.

No sé si va a altres llocs per aqui Barcelona però crec que treballa a Madrid o això vaig entendre

Anònim ha dit...

Covadonga de la Rica Arnguren, es diplomada y obtuvo tras 18 meses, Le Grand Diplôme Le Cordon Bleu; en París.