dimecres, 16 de gener del 2008

RISSOTTO DE CEBES, ALLS I PINYONS

Us he dit mai que el meu germà es molt bon cuiner? Recordo que quan encara erem estudiants, amb la seva novia de tota la vida (ara la seva dona) molts divendres per la tarda, feien seva la cuina de la meva mare i, es posaven a cuinar "mano a mano" tots dos. Quan anem a menjar a casa seva, sempre ens sorprenen amb alguna novetat.











L'altre dia ens vem reunir tots a casa la meva mare, per preparar un viatge tots junts a Sant Sebastià, pel més de març. Aixi que el meu germà, va tornar-se a fer seva la cuina de la meva mare i ens va fer aquest plat que va quedar boníssim!











Per fer aquest plat necessitem:
5 dents d'all, tallat en rodanxes petites
1 bosseta de pinyols
4 cebes
arros
litre o litre i mig de caldo de pollastre
200 grms de parmesà

Per començar hem de daurar amb paella, els següents ingredients i tot per separat.
5 dents d'all, tallat en rodanxes petites
1 bosseta de pinyols
4 cebes

Un cop tot daurat, juntem tot a dins la paella i afegim 4 tassetes de cafè d'arròs al foc viu
durant 1 minut. Mentrestant, anem preparant el caldo de pollastre. Un cop en ebullició i passat el minut, afegim el caldo a dins la paella fins recobrir l'arròs. Anem remenant constantment, fins que estigui gairebé evaporat i l'arròs estigui gairebé fet. Afegim 200g de parmesà fins que es desfaci i l'arròs estigui al seu punt (no passat). Ja es pot emplatar. BON APPETIT!

7 comentaris:

Sara ha dit...

jejeje.

Hola Cristina!

T'havia dit mai que el clatell del teu germà em sona?

Per cert, aquest plat té molt bona pinta... em sembla que el teu germà i la teva cunyada, també es podrien animar a obrir el seu propi "gastroblog"!!

Una abraçada!

Gemma ha dit...

Quina sort tenir un germà que cuina! Els meus germans es limiten a la truita a la francesa...
Veient la foto del plat, estic segura que el rissotto estava boníssim!

Gemma ha dit...

Per cert, heu vist la proposta de la Mar Calpena a http://baixagastronomia.blogspot.com ?

Su ha dit...

¡Que buena pinta! Ya veo que tienes ayuda...un lujo eh? Besos

Unknown ha dit...

SARA
Ja li has comentat al meu germà que barcelona és com un moquedor? jejeje

GEMMA
Si si, t'ho asseguro, el meu germà és un cuiner EXCEL·LENT! ;-)

Tema Sopar...
M'ENTUSIASMAAA LA IDEAAAA :D
Ara mateix estic de baixa (de repos vaja per l'embaraaas, per masses juergas jejeje) pero pel mes de març, espero a tornar a estar com un Roure! Ja m'hi he apuntat, a veure si sóc APTE :P

Unknown ha dit...

SU

Tu blog esta cogiendo un nivel de "pofeziona" TOTAAAAL! Que envidia ;-)
Te FELICITO tambien desde aqui :D

Su ha dit...

Cristina: eres un sol, y tus comentarios dan mucha moral, porque ponemos el fotografo -mi maridin- y yo muchas ganas en esto y veo que hay personas con tu nivel que lo aprecian,¿sabes lo que se agradecen estas cosas no?
Besos