dimarts, 18 de desembre del 2007

LASSANYA D'ALBERGINIA

De tant en tant, m'agrada fer plat "lights" tot i que en la seva forma orginal, no en siguin. Les lassanyes de carn, no m'han entusiasmat mai massa però si les vegetals. Aqui us presento una de les meves versions per escrit. Llàstima que no hagi sabut fer, aquelles fantàstiques fotos laterals, on és veuen les capes.











Per fer aquesta lassanya necessitem:
4 pasta per fer lassanya (jo he agafat la de buitoni)
4 tomqàets madurs pelats i sense pepites
1/4 de pot de salsa tomàquet fregit
2 alberginies
3 cebes
2 alls
alfàbrega
formatge
crema de llet
oli, sal i sucre

Les fulles de pasta, les deixarem en remull amb la crema de llet.
Posem una primera capa de pasta i per sobre, una capa d'alberginia. Damunt l'alberginia, hi poso dos dels tomàquets madurs, pelats i sense pepites. Salpebrar
Tornem a posar una capa de pasta i damunt, l'alberginia i una capa de ceba i all. salpebrar
Posem una tecera capa de pasta, una última capa d'alberginia amb els dos tomàquets madurs restants. Salpebrar
En la última capa de pasta, per sobre hi aboquem una mica de salsa de tomàquet i el formatge.

Ho deixem al forn a 200 graus, uns 20 minutets i BON APPETIT!

7 comentaris:

gemma ha dit...

Que boníssima pinta! I tot ho poses en cru, oi? Així no s'embruta gens la cuina :-D

Marisabel ha dit...

Aixo anava a preguntar jo...
tot es cru? fins i tot la alberjinia?

Unknown ha dit...

Si, ho faig tot en cru, ja que aixi agafa menys oli i tot es mes sa i més light... l'unica cosa que no és crua, es la salsa de tomàquet que si la faig reduir amb oli, sucre i espècies... la resta tot cruet. :D

enric ha dit...

Òndia! Anava a preguntar si tot es posava en cru, i veig que ja ho han fet abans que jo i ja has contestat que sí.

Una pregunta, Cristina: Quanta estona deixes la pasta de lassanya en remull?

Unknown ha dit...

Bon Nadal a tothom!

ENRIC
Doncs et diré que es una pasta (Buitoni crec recordar) que no cal que es deixi en remull. Jo li poso crema de llet o salsa de tomàquet (que és algo "humit") i llestos.

enric ha dit...

OK! Ja sé quin tipus de pasta vols dir. Gràcies, Cristina.

Unknown ha dit...

a tu! ;-)