dissabte, 24 de novembre del 2007

XOCOLATA CALENTA AMB MELINDROS

I què m'en dieu d'un a bona xocolata calenta a casa quan fa fred a fora i ja es fosc al carrer?
Sempre en tinc de cacao en pols (aquesta vegada l'he comprat de la casa Torras) per si de cas, ve de gust. Aquesta vegada els he acompanyat amb melindros secs perquè m'en sobrava de la Charlotte aux fraises que vaig fer el dia anterior.
Però sempre m'agrada més amb melindros frescos o un croisant de mantega (que els altres em senten molt malament).











Personalment m'agrada la xocolata ben espessa i si és més aviat negre, millor que millor! i si hi ha nata per sobre, llavors arriba a l'estat de sublimació!
Hi han receptes que diuen de fer-ho amb aigua però a mi no em fa el pès, trobo que la llet li dona una textura i un gust que realça el gust i li dona cremositat a la xocolata.
BON APPETIT!