divendres, 25 de gener del 2008

TAPA DE BRIE I FAVETES

hemc18 - legumbres

Hagués volgut fer un "cassoulet" típic de Castelnaudary (prop de Toulouse-França) però a les llentietes no els hi venia massa de gust. Aixi que per aquest HEMC 18 de llegums, proposo aquesta tapa de Brie amb favetes.











Per fer aquestes tapes necessitem:
pa torrat acabat de fer
llesques de penil dolç (fumat o no)
llesques fines de brie
favetes baby cuites
alfàbrega fresca
sal maldon
pebre

Torrem les llesques de pa, hi col·loquem el pernil per sobre i el brie. Amb l'ajuda d'una cullera, posem les favetes baby. Afegim una mica de sal maldon, un polsim de pebre i alfàbrega fresca. BON APPETIT!

6 comentaris:

Sara ha dit...

Mmmm! quina tapeta més bona!

Les llentietes, normalment ja ho tenen, això, de fer tornar capritxosos els gustos de les mares... ánims, que quan tinguis a les llentietes "en mano" (una a cada una), els teus gustos tornaràn a la normalitat!

I per cert... m'has de passar la recepta del cassoulet, el meu pare n'és un enamorat i n'ha fet algún que altre cop (receptes tretes d'algún llibre), pel que em faría gràcia tenir-ne alguna altra visió!

Unknown ha dit...

SARA
ok! ja t'ho passaré. La tinc al despatx i avui sóc a casa. El meu germà també li apassiona el Cassoulet! ejejje ;-)

Gemma ha dit...

M'encanten les fabetes baby... jo les poso a les pizzes casolanes i queden boníssimes!
La combinació brie-favetes-pernil-alfàbrega ha de ser deliciosa...

Martunis ha dit...

Senzillament sublim!!!! no saps les ganes que m'han entrat d'agafar una d'aquestes tapetes!!!!! mmmm...mmmm.han d'estar delicioses!!!

Margot ha dit...

Ummmmmmmm!!!
Quina pinta tenen Cristina.
M'agrada la cuina en miniatura.
Molt bó.
Petonets
Margot

No tot són postres ha dit...

Quina tapa més bona i coquetona, m'agrada!
PTNTS
Dolça