dilluns, 21 de gener del 2008

RECEPTA PER SER FELIÇ

No no, no es cap pastís de xocolata negre i blanca ;-) És una ecografia!
I es que avui, és un altre dia especial! Ens han confirmat l'existència de dues llentietes a la meva panxa.












Aquesta recepta, la vaig veure per primer cop, a un lloc anomenat CAELUM a Barcelona, fa ja uns quants anys i desde llavors, sempre l'he portat amb mi.

Ingredients:
. 4 tasses d’amor
. 2 tasses de lleialtat
. 3 tasses d’oblit d’un mateix
. 2 tasses d’amistat
. 5 cullerades d’esperança
. 2 cullerades de tendresa
. 4 parts de fe
. 1 tona de rialles

Preparació:
Agafem l’amor i la lleialtat i els barregem bé amb la fe. Després, hi afegim
tendresa, bondat i comprensió. Ho amanim amb amistat i esperança i hi tirem força alegria. Finalment, ho fem coure amb raigs de sol.

25 comentaris:

Boston1955 ha dit...

Que maco Cristina.
Que beeeeeeeeeee.
M'alegra tant. Estas tant feliç
Be ja no dic res mes.
Portat bé, ves amb cura i no fagis saltirons jajajajajaja.
Petons i abraçades.

Anònim ha dit...

Moltíssimes Felicitats Cristina!!!...De ben segir aquesta serà la millor recepta que haureu cuinat mai!!!..I a més alegria doble, no? ;)
Petunets,
Eva.

delantal ha dit...

:)

qué felicidad¡¡¡

Su ha dit...

Pero vamos a ver... Vengo yo buscando tu receta y....que notición... que felicidad...enhorabuena. (lo he traducido dos veces por si no leia bien, je, je) Hala, hala pide por esa boquita, que para antojos los tuyos...

Ro ha dit...

Moltes felicitats" 2 llentietes què bé! Quina enveja...

deliciosa martha ha dit...

Ei Cristina, això vol dir que esperes bessonada? Moltes felicitats !!!! Hauràs de fer els pastissos per partida doble ;)

deliciosa martha ha dit...

Ei Cristina, això vol dir que esperes bessonada? Moltes felicitats !!!! Això vol dir que hauràs de preparar els pastissos per partida doble ;)

Mar Calpena ha dit...

Wooola, quina enveja! Moltes felicitats, guapa.

Unknown ha dit...

GRACIES A TOTES!!!! MOLTES GRACIES :D

Estic que encara no m'ho crec....
quan em diuen si estic embarassada, pasen segons abans no contesti! jajajaja

Marisabel ha dit...

Moltes felicitats per les dos llenties.... perdó... per aquest parell de personetes que estas formant.
Petonets i cuidat.

Unknown ha dit...

moltes felicitats!

aprofita i dorm tot el que puguis!! ;)

angels

Gemma ha dit...

Felicitats per dos!!!!
Enhorabona. Ara a cuidar-se i a fer repòs!

Irene ha dit...

Muchas felicidades por partida doble!!cuidate.
BESINESS!

Pere ha dit...

Felicitats

Mira que intento fer aquesta recepta, però no sé si es que em falta un xic de esperança o bé amb passo de raig de sol. :-)

suposo que n'hi ha de més dificils que d'altres.

Petons

enric ha dit...

Ahir al vespre, mentre t’estava escrivint un comentari per felicitar-te, ens vam quedar sense llum a gairebé tot Badalona. És tan vergonyós, que ja ni té nom!

Però, en fi, deixaré la mala bava per un altre moment, perquè aquesta preciosa parella de "llentietes"no en tenen cap culpa.

M’he emocionat de nou tornant a llegir aquest matí la que, sens dubte, és la millor de totes les receptes que has publicat, i no puc dir-te altra cosa que jo també m’afegeixo al munt de sinceres felicitacions de tots els teus amics del bloc.

Una forta abraçada, Cristina!

Unknown ha dit...

MOLTES GRAAAACIES! :D
Em fan molta il·lusió els vostres comentaris!!!

PERE
Amb la dona que tens, ser feliç és cosa fàcil, ja que tens la llum i la bondat al teu costat! Cuidala perquè és un tresor!

ENRIC
Ai senyor! que en farem d'aquests Badalonins! jajaja La meva avia sempre m'explica que havien d'anar a peu moltes vegades desde Badalona fins a Canyet, a causa del escàs servei de transport públic.

Anònim ha dit...

Me encanta verte taaaaannnn feliz!
Yo que venia a copiarte alguna recetilla y me encuentro la de la felicidad jajajajaja... eres un crack!
3 besos.

Unknown ha dit...

GRACIAS RRRG! :D

Ya veo que eres una incondicional del blog... jejeje

Unknown ha dit...

les teves receptes tenen una pinta fantàstica. Pots comptar que m'en copiaré més d'una...
Ara bé, aquesta sens dubte és la millor!!!!! Jo ja vaig treure del forn la meva fa ara 10 mesos, tot i que en va sortir dos abans de temps. És sens dubte el millor que ens ha passat a la vida. El millor plat que he cuinat, he tastat i he gaudit mai.
Et desitjo molta sort en aquesta nova aventura de ser mare.
Enhorabona!!!!!!

Martunis ha dit...

FELICITATSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

Marta ha dit...

Moltes felicitats, guapa. Gaudix d'aquest moment tan dolç.

Besets

Margot ha dit...

Moltes felicitats Cristina!!!
Cuidat!
Un petó.
Margot

M Planellas ha dit...

Moltíssimes felicitats Cristina!
Hauràs de cuinar x 2 més , a part de donar-nos unes bones receptes a tots nosaltres. un petó

Paula ha dit...

Felicitats, felicitats!

Jo que tinc dues llentietes (i a més un cigró) que han passat a ser dos garrinets amb D.O. només puc desitjar-te tota la felicitat del món.

Paula (anònima seguidora de la pàgina ;-))

Unknown ha dit...

MOLTES GRACIES A TOTES! :D
Estic moooooooolt contenta i espentada a l'hora pero de tot ens sortim oi?