dilluns, 14 de gener del 2008

MADUIXES AMB NATA

Primers desitjos d'embarassada! No és pas un gran desitg real, és més aviat l'excusa fàcil i clàssic per aprofitar l'occasió i inaugurar aquesta nova etapa.
He fet servir aquesta copa de cava d'estil Pompadour, ja que els entesos actuals en cava, han desbancat aquest tipus de copa per servir el cava i s'han quedat totes elles, en vells armaris. Diuen que és fan fer, recordant els pits de Madame de Pompadour. Amant de Lluís XV, l'any 1745 a Versalles.












Per fer aquest postre necessitem:
maduixes no àcides
sucre moreno o mel
nata montada

Posem la nata a dins la copa neta i seca, col·loquem les maduixes ja rentades i amb les cues i fulles de la base tallades. Per sobre, hi posem sucre moreno. De fons, unes estovalles típiques del País Basc. Boníssim! BON APPETIT!

10 comentaris:

Sara ha dit...

mmmm! Boníssimes!

I enhorabona per la noticia!

Ro ha dit...

Moltes felicitats! jo quan vaig estar embarassada el que em venia molt de gust eren els entrepans, i tenia una gana... això sí, vaig pujar molt de pes i al final vaig haver de vigilar molt amb la dieta. Aprofita ara per llegir, per cuinar i per tot el que vulguis que dp el temps vola!

Unknown ha dit...

GRACIES NOIES!

Ha estat un llarguissim i feixuc camí pero al final, ha tingut la seva recompensa... ;-)

Gemma ha dit...

FELICITATS!!!
Estic molt contenta!
I ara ja ho saps: tens dret a tenir tots els capricis del món (i a que te'ls facin realitat, eh?)
Un petó!

Anònim ha dit...

Hola Cristina!!!!...Sóc nova en aq món...i m'encanta el teu blog...ja és una de les meves visites obligades! ;)
Enhorabona pel teu embaràs!!!
Petonets,
Eva.

Unknown ha dit...

HOLA NOIES! MOLTES GRACIES.... :D

Eva, benvinguda en el nostre món culinari. Esperem veure ben aviat meravelles fetes per a tu!

de moment capricis no... tinc sooooon! :S jajajaja

enric ha dit...

Òndia, Cristina, quina alegria: LA MEVA MÉS SINCERA FELICITACIÓ pel teu embaràs!

Unknown ha dit...

GRACIES ENRIC!

Estic encara que no m'ho crec, ja que ha estat una odissea! A Can Nadal, estan mooooolt contents ;-)

Anònim ha dit...

Cristina, jo de moment disfruto moltissim llegint els vostres blogs...jo no sabria ni per on començar!!! Admiro que podeu dedicar tant de temps per tenir-lo actualitzat!!! Així que a penjar receptes....jejeje!!!
Petunets,
Eva.

Margot ha dit...

Estic contenta per tu Cristina!!!
Sabia que volias ser mare.
Jo soc avia ja, i ara la meva filla torna embarassada de 5 mesos.
Aprofitat ara, com diu la Ro, mes andavant farás dieta si cal.
Ostres!!!
Jo no escric catalá eh!!!e fet un gran esfors.
ja ja ja ja
Petones pels dos.
Margot