dimecres, 17 d’octubre del 2007

SUSHI DE GAMBES, CRANC I ALVOCAT

Aquesta és una segona versió amb mayonesa, sucedani de cranc, gambes i alvocat. A la caixa, d'aquesta versió, l'anomenen "California Rolls". Crec que té poc de japonès...












En en Sushi de salmó i cogombres hi he posat el link, d'una grabació on ensenyen una manera de fer el sushi més petit, els rotllets queden més fins. En aquest cas, hi poso un altre versió amb un pas a pas fotogràfic. Són les imatges de la caixa.



Al pas 4, no li feu cas a com hi té la mà posada. S'ha de tenir ben apretat i subjectat. Vigileu amb el washabi, com pica el redimoni! es com la mostassa de dijon però concentrada 10 vegades més. Un dia d'aquests provaré la receta del Isma, a veure que tal em surt. Sembla més elaborada i a més és diferent... Algú em pot donar alguna altre versió? Crec que aniré a buscar algun llibre sobre menjar japonès. Algun suggeriment?

12 comentaris:

Martunis ha dit...

Ara no estic a casa, però demà et recomanaré un llibre molt visual sobre el sushi...es d'aquells petits i baratos que trobes de cop a la prestatgeria d'una llibreria i és fantàstic!!!

Unknown ha dit...

Ai si, moltes gracies Marta! :P

Marta ha dit...

Dos no será japonès però t'ha quedat fantastic.

Boston1955 ha dit...

Hola, aqueste es una asignatura pendent i tinc molts del ingredients.
Respecte a lo del Robot, per mi la Kitchenaid es ideal, Te molts accesoris y amb els anys que fa que es al mercat encara es una maquina que molta gent encara es compre.
Es el pensar. La decisio ja la pensaras.

Aurora ha dit...

Cristina, que sushi mas apetecible, estoy haciendo un curso de cocina oriental y estoy disfrutando, espero que algún día me queden tan bonitos como a ti.
Vengo con un regalito, pásate por mi blog y lo recoges ¡¡anda¡¡

besitos

Unknown ha dit...

Gracies noies!
Son els meus primers Sushis i ja m'agradaria saber-ne tant com vosaltres. Mica en mica....

Imma Fita Payes - Cocinitas ha dit...

jo no en se ,, esq no m'agrada mmm ... pero es veu maco ,, es bo ?' ejjeje petonets

Unknown ha dit...

HEBE

Pero ho has tastat? has de pensar que es arros i peix... l'alga a penes es nota i la soja, la pots anar introduint més endavant. Ja em diras!

Paola R. ha dit...

Ay sushi... hace mucho que no hago y mira que tengo todos los ingredientes en la alacena... creo que esta noche lo haré para la cena..
saludos!

gemma ha dit...

cristina,
tens e-mail? me l'envies a bcnmonaamour [at] gmail.com?
petons!

Unknown ha dit...

GEMMA
ja t'he enviat el mail. L'has rebut?

Javier Vega ha dit...

como un crio embobado delante de la tele cuando dan los dibujos animados, asi me quedo yo cuando veo sushi en cualquiera de sus variedades.....

te gusta la cocina japonesa? visita este enlace
http://japonyol.net/azul/

salu2