dissabte, 15 de desembre del 2007

COCA DE CEBES I OLIVES

Sempre parlo de com m'agrada la ceba i aqui tinc una bona coca de ceba. Aquesta és la versió light, sense crema de llet ni formatges.










Necessitem per fer aquesta coca:
pasta brisa o pasta de full
4 cebes
1 all (si voleu pujar una mica el gust)
alfàbrega fresca
olives negres (per contrastar amb el color i el gust) en aquest cas no en tenia
olives verdes farcides d'anxoves
oli

Tallar les cebes i l'all finament i posar-ho amb oli en una paella.
Deixar que la ceba és vagi fent transparent. Mentrestant, posar la pasta brisa o fullada al forn perquè és faci una mica.
Un cop la pasta està mig cuita i la ceba també, tallar les olives i picar l'alfàbrega. Abocar-ho tot per sobre la coca, amb un rajolinet d'oli. Posar-la al forn a 180 graus, durant una estoneta (15 minuts aproximadament) perquè s'acabi de daurar tot. BON APPETIT!

8 comentaris:

Boston1955 ha dit...

Aixo m'agradara, segur que m'agrada.
A mi tambè m'agrada molt la ceba.

Cristina ets una fletja que bè que cuines.

Petonets

Unknown ha dit...

jajajaj que vaaa Boston, el dia que tingui la meitat del teu nivell, ja me sentiré afortunada! ;-)
petons per a tu també

Sara ha dit...

Cristina: quina bona pinta! Jo també sóc una GRAN aficionada a la ceba: m'encanta!

Ara ens has de passar també la versió no-light, que segur que és espectacular!

Marta ha dit...

Oi Cristina!! Sempre sorprens amb unes creacions espectaculars!! Esta la provaré prompte.

Besets

Anònim ha dit...

parece mucho bueno gracias por su commentario
http://cuisineplurielle.canablog.com

Gemma ha dit...

M'encanten les coques de recapte! I aquesta de ceba ha de ser deliciosa!!!!!!!

Irene ha dit...

Que rica tiene que estar esta coca!!
Esta fantastica.

Besoss y Feliz Navidad!!

Cesc ha dit...

Ei! boníssima! no tinia paciència per la pasta de full i amb una pasta de pitza feta ràpida (feta amb cervesa) queda molt bé.
La ceba menjada en quantitat només té avantatges! diurètic, poc greix, nefroprotector, hipocolesterèmic...
Gràcies i segueix així!!!