dilluns, 10 de desembre del 2007

BOTIGA OLISOLIVA

Amb la Mireia vam anar a fer una volta pel barri Gòtic, mentres ens donàvem les últimes novetats familiars. Fa tants anys que ens coneixem i passegem per Barcelona, que per nosaltres, passejar juntes, ja forma part de tot un ritual. De petita, jo l'acompanyava a casa seva i quan ja portavem xerran estona davant de la seva porteria, enfilavem cap avall, direcció casa meva i llavors ella m'acompanyava a mi. Alguna vegada paràvem als bancs del Passeig de Gràcia cansades, ja que portàvem unes quantes anades i vingudes.
L'altre dia, vem acabar entrant al mercat de Santa Caterina i vem veure aquesta botiga que em va cridar l'atenció. Justament, havia de comprar sal Maldon.










La botiga, molt ben posada, es deia OLISOLIVA i la senyora que ens va atendre, l'Anna, va ser encantadora. Ens va explicar que venia d'un altre ofici però que desde sempre li havia agradat molt la gastronomia. Que tenia una col·lecció molt gran de llibres de cuina, uns 700 (caram quina sort!) i, que el seu fill era cuiner. No només vàrem trobar les conexions d'aficions culinaries, sinó també en origens. Allà també vaig apendre que no només hi ha vinagre de Mòdena negre, si no que també existeix el vinagre de Mòdena blanc. Crec que hi tornarem aviadet per apendre alguna cosa més. BONA VISITA!

1 comentari:

Laura ha dit...

Estava buscant informació sobre OlisOliva i m'ha fet il·lusió trobar-me la teva opinió. M'animes a visitar-los. No els coneixia fins que vaig trobar fa poc un descompte del 25% amb el club la vanguardia i volia comprar-li aalgun producte relacionat amb l'olivicultura a la meva parella, que és grec i especialitzat en l'oli d'oliva. A veure si l'encerto i si aquesta senyora tan amable que comentes m pot ajudar.
Gràcies i salutacions, Laura.