dimarts, 21 d’abril del 2009

ESPATLLA I COSTELLA DE XAI AMB BACÓ AL FORN

Com ja és tradició a casa meva, per setmana santa toca el "Xai Pascual" que en deia la meva Padrina Tona. De fet, jo crec que el segueixo fen cada any, en honor a ella.

Aquest any, la meva mare ha trobat que espatlles acompanyades de costelles (a mi personalment em pirren!!) així que han vingut els padrins dels bessons, el meu germà Marc i el Dago amb les seves famílies respectives.











La meva mare ho ha acompanyat les costelles i les espatlles amb bacó, herbes fresques com farigola que ha anat a comprar expressament a la floristeria Navarro, oli i poca cosa més.
(demà la suite...)

4 comentaris:

fina ha dit...

i com el fas?
molta estona al forn..

fina ha dit...

forn, molta estona temperatura baixa?

Unknown ha dit...

Hola Fina

Doncs tot dependrà del tipus de forn que tinguis... ja que cada model respon diferent.

Jo vaig vigilant quan tinc alguna cosa al forn.

Chicane ha dit...

mmmm me chiflan la espalda de cordero!

http://harkyto.blogspot.com/