dilluns, 4 de febrer del 2008

TOMATO & POTATO

Un dia em venia de gust patata amb tomàquet. No em demaneu el perque, però és aixi.
Fins ara, a penes menjava tonyina i ara el cos me'n damana sovint, sigui de llauna o fresc fet a la planxa. Amb entrepà o amb amanida. Curios no?












Per fer aquest plat necessitem
1 tomàquet
1 patata
enciam
una llauneta de tonyina
potes de "cranc"
i la vinegreta

Coure la patata al microones o bullir-la. Treure la pell.
La tallem a fines làmines i fem el mateix amb el tomàquet net.
Començem a fer pisos intercal·lant tomàquet i patata.
Al voltant, hi afegim l'enciam net i hi afegim les potes de cranc tallades a bocins.
Per sobre, hi posem la tonyina. Salem i amenim al gust
BON APPETIT!

7 comentaris:

Su ha dit...

Me encanta las cosas basicas, sencillas y el resultado tan curioso y tan agradable

Anònim ha dit...

Jaja!!!..La meva germana tb està embarassada i tb li ha donat per menjar coses q abans no feia (a ella li ha agafat per les anxoves!!!)...A disfrutar de tots aq capricis!!!!
Fa molt bona pinta aq Tomato&Potato...
Petunets,
Eva.

Anònim ha dit...

Jaja!!!..La meva germana tb està embarassada i tb li ha donat per menjar coses q abans no feia (a ella li ha agafat per les anxoves!!!)...A disfrutar de tots aq capricis!!!!
Fa molt bona pinta aq Tomato&Potato...
Petunets,
Eva.

Unknown ha dit...

jajaja SU
Mi madre al·lucinó cuando le presenté el plato ;-)

EVA
si, he estat a punt de posar el tema de les anxoves. Pero no qualsevol anxova eh... les bones! aquelles que son carnoses i poc salades hmhmhmhm!

Anònim ha dit...

Felicitats, Cristina!

A mi el primer trimestre em va passar el mateix però amb el formatge Roquefort. Després se'm va passar la falera i fins ara no m'ha tornat a venir de gust.
Disfruta molt aquests mesos perquè si et trobes bé, després ho trobaras a faltar!
Per cert, m'agrada molt el teu bloc i el visito gairebé cada dia.
Marta

Su ha dit...

No veo un mail y queria preguntarte como te encuentras, todo bien?

Su ha dit...

No veo un mail y queria preguntarte como te encuentras, todo bien?