dilluns, 22 d’octubre del 2007

POLLASTRE A LES FINES HERBES

No acostumo massa a fer aquest plat, ja que sempre tinc la sensació que s'hi perd menjar i no ser massa que fer-ne amb els restes. Ni tant sols en queda prou, per fer-ne croquetes. Ara qui penso, potser brou?











Compro un pollastres de granja (o aixi m'ho venen, a saber...). El netejo i l'embatumo amb la meva mantega d'herbes que hauré fet previament.

A la plata del hi poso una base de patates, tallades amb 1 centímetre de gruix. Hi poso el pollastre embatumat. Pico all, ceba i tomàquet. Hi afegeixo una fulla de llaurer i una llimona expremuda per sobre i una copa de brandy o xerès.

Al forn, el deixo 1 hora a 180 o 200 graus.

El pollastre va quedar molt melós i cuit, pero pel meu gust, poc rostidet.
BON APPETIT!

6 comentaris:

Sole ha dit...

Hola Cristina,
jo quan faig pollastre al forn i em sobra, acostumo a fer croquetes...queden bonisimes!!!.
Sole.

Unknown ha dit...

Hola Sole

Si jot ambé, però no va quedar gairebé res de res...

Sole ha dit...

Com deies que no sabies que fer amb les restes, per això t'he dit lo de les croquetes!...jajaja

Unknown ha dit...

Sole
Quan es una certa quantitat si, pero quan queda tant poc, no val la pena,no?

I els ossos els puc posar per fer un caldo? o millor que no perque ja esta cuit?

Sole ha dit...

Cristina, jo no possaria els ossos al caldo...ja que no crec que tinguessin gaire cosa a donar...i quan et quedi poca quantitat, potser per una amanida, un entrepanet...no se...
Una abraçada, i felicitats per el blog...m'encanta!

Unknown ha dit...

sole

Tema ossos, exacte, justament es el que pensava..
Un entrapenet o amanida, bona idea! Gracies a tu pels teus consells :D