dimarts, 27 de gener del 2009

QUESILLO DE CAFÈ VENEÇOLÀ . "Flanillo" per nosaltres

No m'ho puc creure, estic escrivint al meu blog culinari!!
Amb els bessons a penes he tingut temps de dormir aquest darrers temps. A veure si de mica en mica reprenc la "marxeta". I no us penseu que aquest postre l'he fet jo, l'ha fet la Rocio i ens l'ha portat a casa per celebrar el Sant de la Paula. De moment a casa, cuina el Xef Ignasi i sent surt prou bé! ;-)

A Veneçuela, aquest postre es diu "Quesillo" i és prou conegut i fet per a tots ells. Nosaltres per entendre'ns, li diem col·loquialment: "flanillo" perquè és al que més s'hi assembla, ja que no porta ni un gram de formatge.











Per fer aquest postre, necessitem:

1 tassa i mitja de llet
1/2 tassa de llet condensada
4 0 5 ous sencers (si posem 4 ous serà menys ferm que si en posem 5 més)
1 cullerada de Nescafè

Barrejar-ho tot amb una licuadora americana o un minipimer.

Apart farem el caramel en un recipient, amb sucre i ron. Si queda ben daurat, li donarà més sabor (dependrà dels gustos de cadascú).
Afegirem la barreja anterior i ho deixarem coure al bany maria uns 30 minuts.
Ho deixarem refredar i finalment ho deixarem a la nevera abans de servir a taula.
BON APPETIT!!

13 comentaris:

Sonia ha dit...

Jo puc donar fer de que estava bonissim. Algún dia probaré de fer-lo, ara ja sé on trobar la recepta.
Petons.

La cuina vermella ha dit...

Quan he vist en el google reader vida culinària he pensat la Cristina ha tingut un moment per escriure al bloc, i això mateix, estàs aquí compartint una recepta! genial. No sabia res de l'onomàstica de la Paula. Felicíta-la de part nostra!
Petons bonica.

Gemma ha dit...

BENVINGUDA DE NOU!!!!
Quina il·lusió tornar-te a llegir al blog. Amb els bessons no deus tenir temps per a res més...
Però mentre et facin receptes bones com aquesta, tu només cal que les posis al blog i ja està ;)
És curiós el nom d'aquest pastís tan típic de sudamèrica, oi? En diuen quesillo però no porta gens de formatge! Això sí, bo ho ha de ser, amb la llet condensada.... deliciós i de vici total!
Espero seguir llegint-te un altre cop!
Un petó a tots quatre!

Mar Calpena ha dit...

El retonno! Benvinguda altre cop!

Ester ha dit...

Bentrobada un altre cop Cristina. Me n'alegro molt que hagis tornat a escriure al blog i moltes felicitats per la bessonada
Un petó
Ester

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Doncs que visca Venezuela, per aquest cafè tant bo que fa aquest quesillo tant impressionant!! Que et sembla, perfecte. Salut!!!!

Anònim ha dit...

Nenaaaaaaaa!!! Que no tenia notícies teves, ja feia temps que et volia trucar. Com va tot?? A veure si em pots passar la foto dels bessons. Em faria molta ilu, per cert que aquest any passem de calçotada, no??? Ostras, a veure si em pots passar la foto, però amb tu i l'Igasi eh?? Molts petons per tots. Nuria Gallego.

LA PADRINA ha dit...

He descpbert el teu blog a través d'altres de cuina, i m'agrada molt!
Tens tantes coses que no sé per on començar!
Si pases pel meu blog t'he deixat una coseta!
Una abraçada.

El cullerot Festuc ha dit...

Cristina!!!! No m'estranya que tinguis el blog "aparcat"...amb els nens no deus tenir temps de res més...i si en tens, aprofita'l per descansar!!! jejeje!!!
Petunets,
Eva.

Anna ha dit...

Ja tenia ganes de tornar a llegir receptes teves! La feina amb els bessons ha de ser tremenda però la recompensa és bona...aprofita el xef i dorm tot el que puguis. Aquest flam té una pinta sensacional...segur que vas agafar moltes forces.

petons!

No tot són postres ha dit...

Enhorabona per la teva "reincorporació" Tranquilitat i bona lletra, com dien per casa meva, i una iqueta de temps per a tot. La recepta boníssima.
PTNTS
Dolça

Anònim ha dit...

Gracias por tu visita Cristina, tu blog tiene recetas deliciosas !

Veronica desde Francia,

http://veronikenfrance.over-blog.com

Anònim ha dit...

miam ! j'adoooore !