divendres, 13 de juliol del 2007

AMANIDA DE FAVETES AMB MENTA I PERNIL

Aquest plat és un homenatge a la meva padrina Tona. Me'l va ensenyar a fer ella. Un dia em va convidar a dinar a casa seva i em va dir que em faria favetes. No em vaig quedar massa entusiasmada perquè les faves nom'agraden gents! Però quan vaig descobrir aquest plat, em va entusiasmar i ara el faig de tant en tant....

AMANIDA DE FAVETES AMB MENTA I PERNIL
Per fer aquest plat, necessitem
favetes baby cuites (en venen als mercats en pots de vidre).
Pernil salat però que no sigui massa greixós i com més bo sigui, més deliciós quedarà el plat final.
Alfàbrega fresca
sal
pebre
gingebre
Vinagre de vi
i menta fresca












Comprarem el pernil tallat ben fi, però no a viruta. Tallem el pernil de manera que ens quedi petit, tallem la menta i l'alfàbrega de manera que també ens quedi fina. Ratllem una mica de gingebre (no massa) i treiem l'oli de les favetes que hi ha dins el pot. Ho aboquem a un plat i ho barregem tot. Hi afegim sal, pebre i vinagre i tornem a remenar.
BON APPETIT!

Consell, jo ho faig una mica abans perquè tot agafi el sabor dels uns i dels altres i ho poso a la nevera per menjar-ho fresc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,

Jo faig la mateixa amanida però enlloc de pernil normal hi poso pernil d'ànec. Si no ho has provat, fes-ho que està boníssim!

Un petó!

Estel