diumenge, 2 de setembre del 2007

PA AMB NUTELLA














Ho reconec, en sóc adicte! Sóc capaç de menjar-me pa amb nutella per berenar sense complexes. A més, són tants els records d'infancia que tinc amb la Nutella! Això si, ha de ser amb un bon pà.
Justament aquest estiu, he anat a visitar la meva amiga Céline a casa seva (a Estadens, un poblet preciós de França on he passat mitja infantesa) i el primer que m'ha ofert, ha estat Nutella amb pa de pagès. M'he posat a riure perquè per un moment, és com si hagués tornat als 8 anys. Llàstima però que la balança em recorda que no n'haig abusar.... però "que me quiten lo bailado!"
De petita el meu germà i jo ens menjavem la tauleta de xocolata en mitja hora i ara seguim gairebé fent el mateix. Això si, amb una mica més de control després d'un bon ensurt a l'època adolescent. La meva mare em va trobar a terra mig inconcient de una crisis d'acetona a causa de la xocolata. Quan va venir el metge, va dir que només la cocacola podia sol·lucionar aquest estòmac malalt.

Però quan vull fer un caprici, em compro xocolata Lindt. És de totes totes, de les meves xocolates preferides. La trobo molt suau i boníssimaaa.

BON APPETIT!

7 comentaris:

Carlos ha dit...

Cristina no dudo el excelente sabor de este pan.

Gemma ha dit...

A vegades, el mes senzill és el més bo!
I aviam si vigilem amb els excessos, eh? ;-)

Unknown ha dit...

Doncs si Gemma, haig de vigilar!
pero m'encanta fer esport o caminar... aixi que ho equilibro una mica però no hi ha prou temps per dedicar-hi tot que voldria :P

delantal ha dit...

también está muy buena con un crêpe bretón
;)

Gracias por tu enlace

Carlos ha dit...

Cristina, hoy me encontré con la grata sorpresa que debía elegir a 7 blogs para el premio al blog solidario y vos sos una de mis elegidas, te felicito por las cosas ricas que haces y por compartirlas con todos nosotros.
Pasá por mi blog cuando tengas tiempo.
Carlos

Martunis ha dit...

Jajajaja!!! A mi també m'encanta la Nutella!!! A cullerades si cal!!! Has vist pels blogs un Rosco de Nutella que té molt bona pinta? una amiga meva n'és addicta i li faré un dia d'aquests! ja et diré que tal!
Un petó

Unknown ha dit...

no martunis, on el puc trobar aquest "rosco"?