dissabte, 24 de novembre del 2007

VERDURETES A LA BRASA

Ja m'agradaria que fossin a la Brasa de debó, pero d'il·lusions també es viu, no? No tinc braser però fa mesos que vaig descubrir els dissenys de l'Eva Solo on hi ha un parell de brasers, un d'exterior i l'altre d'interior que són una preciositat! Qui s'anima?

Aquest plat és el que solem demanar la meva mare i jo en restaurants, quan n'hi ha. No és greixós i és saludable. Els olis en els retaurants sempre m'han sentat malament i els evito tant com puc.










En aquest cas, hi hem posat, bolets (champignons de Paris), espàrrecs, pastanaga i fonoll. Una delicia! També és molt bo amb carbassa. BON APPETIT!

3 comentaris:

enric ha dit...

Són boníssimes les verdures a la brasa, sí, senyora! Veus, però?, de fonoll no n'he fet mai. Una bona idea!

Quins dissenys més bonics, els de l'Eva Solo, de debò!

Gemma ha dit...

Dons Enric, el fonoll és boníssim! Jo en faig en crema, com si fos una crema de carbassa, o de porros o d'api... i queda molt bona!

Unknown ha dit...

mhmhmhmh! :D