dissabte, 24 de novembre del 2007

CUINAR PER SER FELIÇ

M'acabo d'adonar que no tinc al dia la meva biblioteca culinaria al bloc, aixi que mica en mica aniré afegint els llibres que em falten posar. I avui poso el llibre que em va regalar la meva mare el Sant Jordi passat, de la Carme Ruscalleda ja que ha conseguit dues estrelles Michelin al seu restaurant de Tokyo. Felicitats Carme!













Jo de moment, vaig fullejant i provant algunes de les receptes del seu llibre "Cuinar per ser feliç", títol molt encertat i espero aprendre'n una mica.

4 comentaris:

enric ha dit...

Un gran llibre i un bon regal, Cristina. A mi, particularment, és el que m’agrada més de tots els que ha tret la Ruscalleda, una dona, sigui dit de passada, a la que admiro moltíssim: treballadora incansable, emprenedora i honesta. Pel que tinc entès, a més a més, és una magnífica persona.

Gemma ha dit...

Ostres! conec un blog amb el mateix títol que el llibre! Serà casualitat?

Unknown ha dit...

Enric
No la conec personalment i tampoc m'he dedicat a "observarla". Potser si que ho faig més endavant...

Gemma
Es un títol "facil". Jo mateixa cuino per ser feliz ;-)

Pere ha dit...

Jo prefereixo "Cuinar per compartir", per això he creat un blog i et convido a veure'l
:)

http://espai-cuina.blogspot.com/