divendres, 8 de febrer del 2008

JA TENIM PANIFICADORA!

Després de pensar-m'ho mooolt. Després de mirar molts models, comentar-ho amb les Gemmes, la Boston, la Sara, la Cannella, mirar blogs, etc etc.... em vaig decidir per comprar-la.
L'he deixat a casa la meva mare, ja que ella es també una panarra i jo ja tinc la meva cuina bastant plena, passo més hores allà entre setmana. No tenia massa clar de comprar-la al Lidl per 40 euros, sempre penso que combrar barato es al final comprar car perquè els electrodomèstics acostumen a ser de pitjor qualitat i s'espatllen més aviat. Esperem que no sigui el cas. Em fa molta il·lusió!

8 comentaris:

Gemma ha dit...

Quina sort! Jo no hi vaig arribar a temps... Ara ja dec ser l'única que no té panificadora :(

Javi ha dit...

Però... qué veig al fons??

Una MINIMOKA!!!

És la meva cafetera i sempre que puc la recomane, m'ha fet molta gràcia vore-la ^_^


Jo també estic mirant la panificadora del lidl, ja contaràs com t'ha resultat perquè crec que caurà prompte.

Boston1955 ha dit...

Hola11111
Al final et vas decidir, veus dona com val la pena.
Enhorabona.
Petonets.

Chis ha dit...

Quan mirava de comprar la meva panificadora vaig estar investigant i tots em van dir que la més bona era la que venien al Lidl, que també era la més barata. Però es veu que aquesta gent fa molts anys que toquen el tema i coneixen bé el producte. Les panificadores de "marques conegudes" i infinitament més cares, no donen tan bon rendiment. Conec gent que s'ha gastat quasi 200 euros en la maquineta i no dóna tan bon resultat com la meva del Lidl de 40 euros o la de la meva mare del Muller de 47 eurets.
Així que creu-me, has fet una molt bona compra...

Cachou66 ha dit...

Mais tu es venue dans ma cuisine? j'ai la même et elle va super bien...tu en es contente? toi...

Unknown ha dit...

Gemma
Tranquila tot arriba, ara tens un forn magnífic, no es pot tenir tot en aquesta vida! ;-)

Javi
Es la minimoca de la meva mare :D
Ella n'està molt de contenta... a veure que en surt.

Boston
Si! Gràcies als teus sempre bons consells ;-)

Chris
Gràcies, així ho espero. a veure si aviat faig alguna cosa original i divertida (tot i que ara no tinc massa temps, la feina m'absorveix...)

Cachou
Et bien... non, je suis pas rentrée dans ta cuisine, mais suremen j'apprendrais pleine de superbe chose! ;-) Grand merci pour la visite :D

Anònim ha dit...

hola. tinc la mateixa panificadora des de fa uns 2 anys i ens fa uns pans bonissims!.Tambe pots obtar per fer nomes l,amassament i donar_li tu la forma de pages o de petits panets i daurar_lo al forn.Tambe he fet melmelada amb la maquina i en surt molt be.Sabeu si la tornaran a ofertar?,tinc amics interessats.Per cert, un blog molt interessant!salutacions.MERCE.

Cuinagenerosa ha dit...

cristina, ara que fa temps que la tens, com et va, la panificadora? si va bé, quan la tornin a treujre també me'n compraré una.