dimarts, 21 d’agost del 2007

LA GRENADINE

Ja he tornat de la meva bella i rural frança! Que curt se m'ha fet com cada anys, quinze dies no donen gairebé per a res. I que bonic trobo el meu pais natal, suposo que si visqués a frança, seria al reveés i trobaria a faltar Barcelona.
Quan sóc a frança, menjo o bec coses típiques d'allà que aqui no ens són comunes, com la "Grenadine". Beguda típica d'estiu, és pren com a refresc per berenar o per refrescar-se en dies de calor o després d'une "randonné" ja que porta sucre acompanyat de glaçons. Jo personalment, la grenadine la tinc sempre a la nevera perque estigui fresca. Els petits de la casa són els que més aprecien aquesta beguda pero els grans, han sabut trobar la formula adulta: "Le Monaco", combinació de clara (cervesa + llimonada) i grenadine. El meu germà ne's un consumidor d'aquesta última versió.