divendres, 13 de juliol del 2007

POSTRE "MADE IN KIKI"

Ahir vam tenir sopar a casa. Va venir un germà de la meva àvia que es va exiliar a Mèxic i ara viu allà però vé a passar les vacances aqui i al Port de la Selva. Venia acompanyat del seu net jordi, tot un exemple d'educació i "savaoir faire".

No sabia que fer de postres, tampoc tenia massa temps i tampoc volia fer algo molt dens.
Aixi que em vaig inventar un postre amb els meus ingredients preferits....

POSTRE MADE IN KIKI












Quark
Crema de castanya,
Lemon curd
Tortitas d'anís de Sevilla
Préssec amb almibar
Sucre moreno

És questió només de col·loca-ho a sobre del plat, de manera que quedi més o menys estètica.
I el millor de tot es que és molt ràpid de fer!

Personalment la composició no em va quedar massa bé perquè em vaig oblidar de posar la tortita però aixi també no es va quedar tova. Sorprenentment als convidats els hi va entusiasmar i em van preguntar quin postre era i jo sense saber que dir, vaig dir sense pensar "made in Kiki" (la me va familia i amics em diuen Kiki perquè la meva àvia Suissa Alemana em deia aixi. El "tio Pin" va repetir sense pensar-s'ho.
Espero que us agradi...

PS: Jo crec que si hagués fet aquest postre en un vas com ara està tant de moda, hagués tingut molta més presencia... pero em sabia greu trencar la "torta anisada de sevilla".

2 comentaris:

Anònim ha dit...

¿Serían tan amables de explicarme cómo se hacen la crema de castanyas y la crema de avellanas?
Muchas gracias Ana

Unknown ha dit...

Hola Ana

Pues la verdad es que no la he hecho nunca la de castaña ni la de avellanas... lo siento.

La crema de castaña, yo la compro hecha.