divendres, 19 d’octubre del 2007

AMANIDA DE RÚCULA

Avui he tingut una trucada inesperada de l'Anne, m'ha convidat a dinar a casa seva. M'ha fet molta il·lusió tot i que tenia feina, no m'ho he pensat dues vegades i li he dit que si. Tant ella com la seva parella, són molt bons cuiners, ja que ell es Italià i és un gran entusiasta de la cuina. M'ha fet una amanida de rúcula boníssima, acompanyada de perníl dolç.
Jo he estat observant com la feia i tenia:

Una bossa de rúcula
tomàquets petits
mostassa de dijon
oli, vinagre
i un bon feix de parmesà tallat











Posem l'amanida dins un plat i li afegim els tomàquets tallats. Salpebrem.
Posem per sobre la mostassa, l'oli i el vinagre i barregem.
Ho presentem sobre el plat i ho acompanyem amb pernil dolç.
BON APPETIT!

5 comentaris:

Dolita ha dit...

Hola Cristina. Pásate por mi blog que tengo algo para ti.

Un beso.

Dolita ha dit...

Hola Cristina. No encuentro mi comentario donde te invitaba a pasar por mi blog para recoger una cosita.
No le habré pulsado en "publicar comentario".

Un saludo

Carlos ha dit...

Cristina que fresca y rica y tu receta

Sara ha dit...

Mmmm...m 'encanta la Ruca!

Has provat el mateix amb tomàquets sécs?

Queda boníssim!

Petons.

Unknown ha dit...

Segur que siii Sara ;-)