dimecres, 17 d’octubre del 2007

+ premis

Avui la Boston, m'ha deixat un missatge dient-me que tenia una sorpresa. Ha escollit 5 blocs dels quals el meu, per otorgar-li aquest premi. Em sento sento molt afalagada perquè precisament jo estic només en fase d'apendre, d'apendre i d'apendre! Aixi que moltes gràcies BOSTON.



Ara em toca a mi anomenar 5 blocs més. El problèma és que coincideixo bastant amb la Boston, aixi que ..... m'ho penso 5 minuts.
------------------------------------------------------------
Avui dia 17 d'octubre, la Auro m'ha deixat també aquest premi. Quin luxe venint de part d'ella i de la Boston, que són unes autentiques creatives culinaries. Això em dona ganes d'apendre més i més de totes vosaltres, les "Cracks".
------------------------------------------------------------
Avui dia 19 d'octubre, la Dorita m'ha deixat també el premi! Caram però si no em mereixo pas tants! Encara haig d'apendre molt i mooolt.

Avui dia 23 d'ocubre, he rebut la sorpresa de que segueixo essent premiada. Aquesta vegada per la Irene. Doncs em sento molt afalagada... però si només estic en fase d'aprenentatge...

3 comentaris:

Margot ha dit...

Gracias por el comentario de la cocina, la verdad que los taburetes son bonitos, decoran bien. Si vas a mi blog de cocteles, verás una pequeña barra de bar, y dos taburetes mas en blanco.
Felicidades por tu premio.
Me encanta tu oden en la cocina.
Y tu araña Strak, siempré estado enamorada de este exprimidor.
Las aceiteras yo las tenía cuando me casé, hace 34 años atrás(muchos) ja ja ja.
Y siguen siendo un clásico, que curioso no?
Y también tengo una foundí como la tuya, y no la he estrenado.
Tienes alguna receta de queso?
Haber si algún día la estreno.
Ya me diras.
Besos
Margot

Unknown ha dit...

Margot, si que tengo una estupenda receta de fondue de queso que me dieron en la parte Suiza Alemana (más concretamente en Rigi). Te la busco y te paso.

Martunis ha dit...

EI! gràcies pel comentari dels peus de porc...espero la teva crítica!!! segur que et sortiran boníssims!!!