dimecres, 5 de setembre del 2007

AMANIDA DE YOGURT, by Anne

Seguim amb el sopar que va fer l'Anne a casa seva.
Personalment no m'agrada massa la textura de l'escarola ni el gust, tot i que a casa els meus pares en menjaven sovint perquè els hi agradava força. A mi només m'agrada la part més tendre de l'escarola.

Llavors quan l'Anne em va proposar aquesta amanida vaig posar els ulls com unes taronges!
Li vaig comentar que la Pinar, una amiga nostra Turca, sempre ens feia amanides amb salsa de yogurt quan venia a casa o anavem a casa seva.
L'Anne em va explicar que ella mateixa es va dedicar a fer proves amb coses que li agradaven com els yogurts i els enciams i aquest és el resultat.












Per fer aquesta amanida necessitem,
escarola tendre
1 yogurt,
1 cogombre tallat a daus
1 tomaquet tallat a daus
sal, pebre
ciboulette
podem afegir altres condiments o herbes a gust (potser alfàbrega)

Ho tallem tot, ho barregem i és menja molt bé, suau, diferent i gustós.

6 comentaris:

Pame Recetas ha dit...

HOla Cristina!! Te he contestado en el mismo post donde me has escrito, (pan integral). Pues por si te aburre volver por ahí: Cómprate una buena máquina, que no sólo sirva para amasar, sino también puedas batir. Yo tengo una semi industrial que hace maravillas. Aunque a veces me olvido de ella y vuelvo al viejo sistema de amasar a pura mano.
Buenísimo tu blog. Un beso desde Uruguay

Unknown ha dit...

Pamela, Gracias por responderme.
Podrias ampliarme la información y añadirme que maquina es exactamente? tambien pica y tritura? Gracias por todo Pamela

A mi el pan que me sale buenísimo a mano és este que me enseñaron hacer.
http://vidaculinaria.blogspot.com/2007/07/pa-hefeteig-ssser.html
ya me contaras...

Anònim ha dit...

hello all

I just thought it would be good to introduce myself to everyone!

Can't wait to get to know you all better!

-Marshall

Thanks again!

Anònim ha dit...

Hello

It is my first time here. I just wanted to say hi!

Anònim ha dit...

it was very interesting to read.

Anònim ha dit...

Good post, thanks. Can you tell me about the second paragraph more?