diumenge, 9 de setembre del 2007

APIT AMB FORMATGE FRESC











Això ho vaig veure fa anys a casa la meva tia avia Montse. Ho vaig trobar original, bo i fàcil. Que més volem? En aquell sopar a casa seva em va dir a on ho havia vist ella, pero ara no ho recordo, ho sento. La presentació de la meva tia no era ben be la mateixa, els apits estaven en un got amb fulles i tot i el formatge philadelphia en una tassa. Tot i ser més feina, he trobat que així seria més maco i net. Perquè que fas, amb pitja tassa de philadelphia tota putinajada? Vaig aprofitar les meravelloses mans de la Rocio que va seguir les meves intruccions i va posar el seu granet de sorra posant aquest toc de philadelphia a sobre el plat per fer bonic.
(per cert Rocio, m'has de tornar a ensenyar a fer les arepas tant bones que fas!)

Aixi que necessitem
apit net
formatge fresc o philadelphia
alfàbrega fresca

Netegem l'apit, li tallem les fulles i la part blanca de baix. Li afegim el formatge a la part còncava i per sobre del formatge, li posem alfàbrega fresca.
BON APPETIT!