dijous, 4 d’octubre del 2007

LLIBRE LA COCINA DE JAMIE OLIVER

Aquesta setmana ha caigut aquest altre llibre, la veritat és que quan ho llegeixo, ja em resulta familiar, suposo que de veura'l al canal cocina.















Ara que ja tinc un biblioteca culinaria bàsica, hauria d'anar a per els llibres "bons" com algun de l'Arzak o algun altre per l'estil... El problèma es que els llibres de cuina, m'avorreixen molt perquè son massa tènics i feixucs. Els del Jamie, com que parla de manera planera i col·loquial, m'entretenen. Algun suggeriment?

1 comentari:

Marta ha dit...

A aquest llibre li tinc jo unes ganes... Jo et recomane dos llibres per a fer pa "365 recetas de pan" y deFrancisco Tejero "Aprender a hacer pan es fácil" de Montagud editores. D'aquest ultim llibre he fet jo un fum de receptes

http://misfogones.blogspot.com/2007/05/panecillos-de-hamburguesa.html

Exit assegurat

Bessets