dimarts, 11 de desembre del 2007

ARRÒS AMB NOUS I PANSES

Ja veieu que del curs de la Covadonga, en vaig treure molt profit! Aqui teniu un altre plat que ens va ensenyar a fer. A mi que m'apassiona l'arròs, ja en tinc una altre versió per anar variant... És molt gustós i fi al paladar. No hi cal salsa de tomàquet, només li he posat per posar color al plat.









La recepta diu: En una olla, posar l'arròs amb mantega. Afegir-hi caldo i deixar tapat amb un paper engrassat i salpimentat, un 15 minuts. Deixar reposar i afegir les panses i els pinyons, fins que l'arròs estigui cuit del tot. Jo lo del paper no ho vaig fer, tot i que ho vaig mig tapar amb la tapa de l'olla. Però vaig salpebrar igualment i va quedar boníssim. BON APPETIT!

1 comentari:

Mar ha dit...

Cristina, soy Mar, estaba tratando de mandarte un correo privado,pero no encuentro tu dirección de mail, si puedes contestame al mío. Besitos, Mar