dimecres, 2 de gener del 2008

LLIBRE TONY BOTELLA

Aquest llibre me l'ha regalat aquests nadals la meva tia Maria de Mar.
M'ha fet especialment il·lusió, no només que ja feia temps que em rondava pel cap comprar-me'l, si no perquè és molt amic d'ella, (son veins de tota la vida). Un dia vaig tenir l'ocasió de coneixa'l en persona i em va sorprendre la seva manera de ser: senzill, amable, discret, proper.... no ser perquè, tenia una visió totalment diferent d'ell. La seva imatge gràfica tant sèria, tant freda, això si, molt elegant i masculina, em feia veura'l sofisticat i distant.
D'altra banda, havia llegit només que coses bones d'ell, en blogs de cuina de l'altre cantó del atlàntic.

Estic entusiasmada amb aquest llibre, tot i que no tinc ni de bon troç el nivell...

2 comentaris:

enric ha dit...

És que els canyetaires són molt canyetaires, Cristina! ;)

Unknown ha dit...

jajaja! I taaaaaant! Jo que en sóc d'origen, alguna cosa també m'ha quedat... potser la tossoderia! jajaja