dilluns, 8 d’octubre del 2007

MADALENES

Ja fa temps que faig madalenes amb l'Edu però seguia la recepta del pastís de yogurt i la veritat és que de gust i textura, no hi ha massa diferencia amb la darrera recepta que vaig trobar per internet al blog de la Marta "Los fogones de mi casa".














Ingredients:
250 gr de farina
250 gr de sucre
75 cc d'oli de girasol (jo li he posat mantega)
125 cc de nata
1 sobre de llevadura royal
3 ous
La pell d'una llimona

(com que jo encara no tinc un super robot, ho he fet com sempre...)
Pulveritzar el sucre amb el moulinex o maquina o morter. Fer la mateixa operació amb la pell de llimona. Afegir els ous i seguir barrejant manualment. Seguidament, li toca el torn a la nata i l'oli (o mantega), seguim barrejant i només ens falta posar-hi la llevadura i la farina.
Hi fem les últimes voltes fins que quedi tot ben integrat i sortin bombolletes i llestos per posar-ho als motllos de silicona o de paper sulfuritzat.

Em vaig comprar motllos de madalenes de silicones per dues raons.
La primera i més important, es que acabava trobant-me papers de madalenes per tota la casa i en segon lloc, perquè suposo que es més ecologic, no?
BON APPETIT!

6 comentaris:

Katerina ante portas ha dit...

Hola, what is the english word for "nata" please?
I think I understand the rest! :)

Marta ha dit...

Vas a treurem els colors!!! Tenen una pinta millor que les meues!!!

Besets

Unknown ha dit...

Dear Katerina
First at all, thank you for read my blog. The english word for "nata" is cream. If you have any more question don't hesitate to contact me.
Best regards,
See you. Cristina

Ro ha dit...

Jo també he fet la mateixa recepta i han quedat molt bones.

Anònim ha dit...

Hola Cristina,
Una pregunta, la nata ha de ser líquida o bé muntada ?
Gràcies !
Jordi

Unknown ha dit...

MONTADA! li dona + cos i esponjositat ;)