dimecres, 5 de setembre del 2007

PIMIENTOS DEL PADRON

"Pimientos del Padron, unos pican y otros non"












Tant a l'Ignasi com a mi, ens agraden molt i en comprem de tant en tant. A mi m'agraden quan no piquen però a ell sobretot quan si i, com més millor!
A Port de la Selva en vaig comprar i vaig menjar-ne un sense passar-lo per la planxa i........ Una mica més i em moroooooooooooo! tenia com foc al coll i no hi havia res que em treiés aquella enorme picor! ni aigua, ni pà, ni res.... no podia empassar res perquè em reavivava el foc intern que tenia a la boca. Menys mal que al cap de dues hores i dinant amb penes, va marxar mica en mica. L'Ignasi reia però quan els va probar ell, va dir que mai n'havia de tastat de tant picants i això que ell està acostumat perquè ha viscut a New Mexico i allà el picant, és algo cotidià. Se'ls va anar menjant d'un a un, fent ganyotes i afegint que tots picaven molt. Aixi que el proverbi de "pimientos del padron unos pican y otros non" no sempre és veritat.
BON APPETIT!